معنی معجزه...

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 مـَعـنــے مـُعـجـز0 رو مـوقـعــے مـیـفـهـمــے کـــہ

 

اس ام اس اشـتـبـاهـے بـِـفـرسـے امــا  Fail  بـشـــہ  !  ゜*かわいい*゜ デコメ絵文字

 



عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت19:07---13 آبان 1393
"عاشق" که میشوی ،
همه چیز "بی علت" می شود ...
و تمام دنیا "علـت" میشود ،
تا "عـشق" را از تو بگیرد .


ترلان
ساعت22:23---19 شهريور 1393
ﺍﻭﻝ ﻣﻬﺮ ﻧﺰﺩﯾﮑﻪ دانشگاها شروع میشه مدرسه ها باز میشه ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻧﺼﯿﺤﺘﺘﻮﻥ ﮐﻨﻢ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻧﺰﺍﺭﯾﻦ ﺩﺭﺳﺘﻮﻥ ﺑﻪ فیس بوکتون ﻟﻄﻤﻪ ﺑﺰﻧﻪ!!!


mojtaba
ساعت0:59---11 شهريور 1393
وبت بسیار زیبا و کامل بود معلومه که روش وقت گداشتی خسه نباشی به منم سربزن

ترلان
ساعت13:19---2 شهريور 1393
.: آیا تا بحال به فکر ازدواج افتادی :.
روزی دوستی از ملانصرالدین پرسید : ملا ، آیا تا بحال به فکر ازدواج افتادی ؟
ملا در جوابش گفت : بله ، زمانی که جوان بودم به فکر ازدواج افتادم
دوستش دوباره پرسید : خب ، چی شد ؟
ملا جواب داد : بر خرم سوار شده و به هند سفر کردم ، در آنجا با دختری
آشنا شدم که بسیار زیبا بود ولی من او را نخواستم ، چون از مغز خالی بود
به شیراز رفتم : دختری دیدم بسیار تیزهوش و دانا ، ولی من او را هم نخواستم ،چون زیبا نبود
ولی آخر به بغداد رفتم و با دختری آشنا شدم که هم بسیار زیبا و همینکه ، خیلی دانا و خردمند و تیزهوش بود . ولی با او هم ازدواج نکردم
دوستش کنجاوانه پرسید : چرا ؟
ملا گفت : برای اینکه او خودش هم به دنبال چیزی میگشت ، که من میگشتم
هیچ کس کامل نیست
اینگونه نگاه کنيم...
مرد را به عقلش نه به ثروتش
زن را به وفايش نه به جمالش
دوست را به محبتش نه به کلامش.
عاشق را به صبرش نه به ادعايش
مال را به برکتش نه به مقدارش
خانه را به آرامشش نه به اندازه اش
اتومبيل را به کاراییش نه به مدلش
دانشمند را به علمش نه به مدرکش
مدير را به عمل کردش نه به جایگاهش
نويسنده را به باورهايش نه به تعداد کتابهايش
شخص را به انسانيتش نه به ظاهرش
اوهو نکته های بسیار ظریفین ابجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: